CSŐDFIGYELÉS
Ha egy cég ellen felszámolás vagy végelszámolás indul, a felszámolónak nem kötelezettsége értesíteni a cég hitelezőit, csak a közlönyben jelenítenek meg egy hirdetményt. A kihirdetés után 40 nap áll a hitelező rendelkezésére, hogy a felszámoló biztosnak bejelentse követelését, különben lemondhat róla. Ez figyelemre méltó tekintve, hogy manapság nem ritka a 30 napnál hosszabb fizetési határidő, így előfordulhat, hogy mire kiderül, hogy nem fizették ki határidőre a számlát, már késő követelni.
Tehát olvasni kell a cégközlönyt. Mi olvassuk Ön helyett a cégközlönyt, figyeljük, hogy partnere ellen indult-e felszámolási vagy végelszámolási eljárás, s amennyiben igen, haladéktalanul értesítjük.
CÉGINFORMÁCIÓ
Ismeri partnereit? Megismerheti. Szerződött partnereink részére partnereiről részletes céginformációt küldünk, mely tartalmazza a cégmásolatot (cégkivonat + változások), mérleget, eredménykimutatást illetve kiegészítő mellékletet.
KINTLÉVŐSÉGKEZELŐ BÉLYEGZŐ
Segítségével tájékoztatja ügyfeleit arról, hogy Ön foglalkozik kintlévőségeivel.
Hazánkban elmondható, hogy minden cég likviditási gonddal küzd. A cégvezetők minden nap el kell döntsék azt, hogy kinek a számláját fizetik ki.
Már azzal, hogy a számlán láthatóan tájékoztatja ügyfelét arról, hogy Ön foglalkozik kintlévőségeivel, eléri azt, hogy a sorban előbbre kerüljön.
KINTLÉVŐSÉG KEZELÉSE
Teljeskörű ügyintézést vállalunk az egyenlegközlő kiküldésétől kezdve a felszámolási eljárás megindításáig.Az egyetlen hatékony módszer, ha az adósban olyan kép alakul ki a hitelezőről, hogy foglalkozik a kintlévőségeinek a kezelésével, mert senki sem csak egy helyre tartozik, s mindig oda fizetnek először, ahonnan nagyobb nyomás érkezik vagy várható.
Felszólítóleveleink a felszámolási eljárás megindítása irányába mutat, mert a felszámolási eljárás egy olyan procedúra, amelynek kevés adós tenné ki magát, s ez ösztönzi a fizetésre.
ÜGYVÉDI MUNKA
A fenti problémák kezelésének egy részéhez már szükség van ügyvédre. A cégünkkkel szerződésben álló ügyvédet az ügyfelünk bízza meg, de a munkadíját mi fizetjük. A fentieken kívül ügyvédünk a mi költségünkre még rendelkezésükre áll:
- cégalapítás
- cégmódosítás
- szerződések átnézése, megírása (ingatlan kivételével)
- jogi tanácsadás
témakörében.
Árak
Szolgáltatási rendszerünk alapja a csődfigyelés és a céginformációs szolgáltatás, mert nehéz olyan adós ellen gyorsan fellépni, akiről nem tudunk semmit. Így nehezen képzelhető el folyamatos kapcsolat nélkül, ezért szolgáltatási díjunk
havi 29.500,- Ft + áfa,
mely teljes mértékben tartalmazza a fenti 5 pontot.
Cégkivonatot, cégbizonyítványt, mérleget, eredménykimutatást illetve kiegészítő mellékletet korlátlan számban küldünk.
Egyéb költségek:
- felszólító levél küldése esetén az előállítási és postaköltség, mely 960 Ft + ÁFA /levél
- illetékek, és közzétételi díjak.
Miért nem sikerdíj?
Új ügyfeleink első kérdése ez szokott lenni, az adósságbehajtás témakörében merül fel. Általában a hasonló tevékenységet végző cégek sikerdíjért dolgoznak, s úgy érzik, hogy a sikerdíj jobban motiválja az ügyben eljáró céget.
Szerintünk a sikerdíjas megbízásnak számos problémája van.
Hitelező oldaláról:
Egyrészt a hitelező csak akkor veszi igénybe, amikor már minden más utat megpróbált, mert a sikerdíj elviszi a hasznának akár a többszörösét. Így nagyon sok idő eltelhet. Előfordul, hogy közben felszámolás indult az adós ellen, de ez nem derül ki, mert a csődfigyelés nem lehetséges sikerdíjas konstrukcióban. Az eltelt idő alatt az adós pénzügyi helyzete tovább romlott, csökken az esély a sikeres behajtásra.
Megbízotti oldalról:
A behajtás sikeressége mindig bizonytalan. A sikerdíjjal dolgozó cégeknek nem az az érdekük, hogy mindent megmozgatva segítsenek a hitelezőnek, sokkal inkább, hogy minél kisebb költségek árán megpróbálják behajtani a tartozást. Továbbá érdekellentét is van, a sikerdíjas cég akkor "boldog" ha partnerének minél több kintlévősége van, s annak behajtásával minél gyakrabban fordul hozzá.Havi átalánydíjjal dolgozva közös az érdek, a cél, hogy partnerünknek minél kevesebb problémája legyen. Nem az motivál a gondos munkára, hogy sikerdíjat kapjunk, hanem, hogy ügyfelünk elégedett legyen, s minél tovább fenntartsa a szerződést.
Miért pont mi?
Az IKO Info kft. tulajdonosi köre megegyezik az IKO.HU Kft. számítástechnikai nagykereskedés tulajdonosi körével, ennek révén több, mint 9 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkezünk, forgalmunk meghaladja az évi 1 milliárd forintot, beszerzéseink 100%-a, eladásaink 90%-a átutalással történik, így nagyon komoly tapasztalattal rendelkezünk adósként és hitelezőként egyaránt.
Személyes konzultáció akár az Ön irodájában, időpontegyeztetés
IKO Info Kft. |
1141 Budapest, Lipótvár u. 9/a. |
+36 1 467 3393 |
ceginfo@iko.hu
Új ügyfelek -
Dr. Kocsis István : +36 30 948 9712
A ceginfo@iko.hu -ra küldjön egy e-mailt nevével,
telefonszámával és egy tetszőleges cégről küldünk
cégmásolatot mérleget és eredménykimutatást.
Szükséges adatok: Cég neve és címe.
Az azonosításnál segít: adószám vagy cégjegyzékszám.